S krizí ve firmě je třeba se poprat

Posted in Pro firmu.

Pokud máte velkou společnost, tak byste měli mít určeného jednoho člověka, který bude zastávat funkci krizového managementu. Cílem této pozice je analyzovat, předcházet a umět řešit krizové situace ve firmě.

Každý krizový plán by měl začínat nejprve soupiskou potenciálních možných rizik. Někdy je potřeba umět předpokládat pohromy jednou z existenčních záležitostí. Protože pokud se dobře připravíte, tak vás nic nepřekvapí. Dalším krokem je prevence. Pokud budeme potenciálním rizikům předcházet, tak minimalizujeme jejich potenciální sílu. Následuje příprava na krizi. V tuto chvíli již tušíte, že se něco děje. V takovou chvíli je důležité se připravit, protože příprava je 90 % úspěchu. Následuje řešení krizové situace, a posledním krokem je obnova nejen poničených věcí, ale i důvěru u zákazníků a zainteresovaných stran. Proto si určete krizového manažera dříve, než bude pozdě.