S krizí ve firmě je třeba se poprat
Pokud máte velkou společnost, tak byste měli mít určeného jednoho člověka, který bude zastávat funkci krizového managementu. Cílem této pozice je analyzovat, předcházet a umět řešit krizové situace ve firmě.
Každý krizový plán by měl začínat nejprve soupiskou potenciálních možných rizik. Někdy je potřeba umět předpokládat pohromy jednou z existenčních záležitostí. Protože pokud se dobře připravíte, tak vás nic nepřekvapí. Dalším krokem je prevence. Pokud budeme potenciálním rizikům předcházet, tak minimalizujeme jejich potenciální sílu. Následuje příprava na krizi. V tuto chvíli již tušíte, že se něco děje. V takovou chvíli je důležité se připravit, protože příprava je 90 % úspěchu. Následuje řešení krizové situace, a posledním krokem je obnova nejen poničených věcí, ale i důvěru u zákazníků a zainteresovaných stran. Proto si určete krizového manažera dříve, než bude pozdě.